کلمة المفتاح Quality of Services / (34 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حسن زاده، رضا ؛ زارعی، قاسم ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛ كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛
مجلة:جغرافیا و توسعه»تابستان 1402- شماره 71 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 120 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسرعینارزشهای فرهنگیگردشگری سلامت
-
2.
مؤلف : اکبری یزدی، حسین ؛ كاتب مسؤول : مرادی، عرفان ؛
مجلة:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1402 - شماره 41 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 42 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدیریت کیفیتخدمات آموزشیدانشکدههای تربیتبدنی و علوم ورزشی
-
3.
كاتب مسؤول : قرمزی، سعیده ؛ مؤلف : بنار، نوشین ؛ غلامی قاجاری، حسن ؛ گوهررستمی، حمیدرضا ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»پاییز 1400 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 159 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:احساساتکیفیت خدماتمشارکت ورزشیادراک از کیفیتنیات رفتاری.
-
4.
كاتب مسؤول : خدادادی، محمدرسول ؛ مؤلف : جهانگیری، مهدی ؛ ارتشی، مینا ؛ خسروی، لیلا ؛
مجلة:جامعه شناسی ورزش»پاییز و زمستان 1400، سال هفتم - شماره 18 (26 صفحة - من 95 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:سالن ورزشیکیفیت خدماتاماکن ورزشیدرجهبندیمشتریمشتریان
-
5.
مؤلف : کمال زاده، اکرم ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 64 (جلد سوم) (19 صفحة - من 72 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکیفیت اطلاعاتاستفاده از اطلاعاتانجام فرآیندهاافزایش انعطاف پذیری سازمانکاربرد فناوری اطلاعات و خدمات
-
6.
مؤلف : ترکاشوند، فتانه ؛ رضوی، علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : طهماسبی لیمونی، صفیه ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»تابستان 1400 - شماره 44 التصنيف A (Azad University/ISC (19 صفحة - من 27 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:اعتباریابیکیفیت خدماتکتابخانههای دیجیتالیکتابخانه ملیالگوهای ارزیابیکتابخانهاطلاعاتکتابخانه ملی ایران
-
7.
كاتب مسؤول : خلیلی، لیلا ؛ مؤلف : دلیلی، وحیده ؛ هدایتی، عزیز ؛
مجلة:بازیابی دانش و نظامهای معنایی»بهار 1400 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 97 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیکیفیت خدماتمدل لایب کوال
-
8.
كاتب مسؤول : محمداسماعیل، صدیقه ؛ مؤلف : پهلوان زاده، مصطفی ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»تابستان 1399، دوره یازدهم - شماره 2 التصنيف A (Azad University/ISC (12 صفحة - من 71 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:بیمارستانکیفیت خدماتاطلاع درمانیفرآیند شش سیگماکاهش هزینههای
-
9.
مؤلف : زارع، ابوذر ؛ امیرحسینی، سید احسان ؛ كاتب مسؤول : حمیدی، مهرزاد ؛
مجلة:پژوهش در ورزش تربیتی»بهار 1399 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 17 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:المپیاد ورزشی درون مدرسه ایکیفیت خدماتگسترش عملکرد کیفیت
-
10.
كاتب مسؤول : مطلبی، داریوش ؛ مؤلف : خانعلی لو، رابعه ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1398 - شماره 99 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 579 إلی 596 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیکیفیت خدماتلایبکوآلآذربایجان غربیاطلاعات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- ب (6 مقالة)
- الف (2 مقالة)