کلمة المفتاح Relational approach / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : فارغ، سید علی ؛ مؤلف : حاجیان فروشانی، یاسمن ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 63 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت برندمحصولات صنعتیپدیدارشناسیهویت برندرویکرد رابطهایبـهبرنـدبـابــههـابرنــدبــاهویــتهویـت
-
2.
مؤلف : حیدری فرد، سجاد ؛
مجلة:سیاست خارجی»زمستان 1398، سال سی و سوم - شماره 4 ISC (36 صفحة - من 5 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد رفتاریرویکرد ادراکیرویکرد رابطه ایدولت کوچکرویکرد کمّیدولتقدرتدولـت هـایکـهSmall Statesبـینبـهرویکرد
-
3.
مؤلف : جهانیان، رمضان ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1387 - شماره 27 ISC (24 صفحة - من 131 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازیتفویض اختیاررویکرد ارتباطیرویکرد شناختیرویکرد انگیزشیانگیزش خودکارامدی