کلمة المفتاح repurchase / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : Miraftab Zadeh، Seyed Mehrdad ؛ مؤلف : Yousefi Fard، Arsalan ؛
مجلة:International Journal of Advanced Studies in Humanities and Social Science»January 2012, Volume 1 - Issue 1 (7 صفحة - من 53 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:Consumer behaviorpurchase decisionPurchase behaviorRe-purchase
-
2.
كاتب مسؤول : حمزئیان، عظیم ؛ مؤلف : شهریاری، مهری ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 316 إلی 331 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریارزشهای اسلامیوفاداری مشتریمسئولیت اجتماعیخرید مجدد
-
3.
كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛ مؤلف : مرادی، هادی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1398، سال یازدهم - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 13 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کار الکترونیکخرید مجددارزش لذت گراییارزش فایده گراییخریدهای برخط
-
4.
مؤلف : طوسی، محمد علی ؛ شفیعا، سپیده ؛ كاتب مسؤول : سادات رسول، سیدمهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت صنعتی»بهار 1400 - شماره 41 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 271 إلی 293 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتجربه مشتریخرید مجددخردهفروشی آنلاینفرایند خرید
-
5.
كاتب مسؤول : Dheepalakshmi، S ؛ مؤلف : R.، Geetha ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Autumn 2022 - Number 63 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 92 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:SatisfactionConsumer behaviorfactorsOnline shoppingrepurchaseFondnessand Technology development
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)