کلمة المفتاح Response to intervention / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کارگر مطلق، محدثه ؛ اسدزاده، حسن ؛ كاتب مسؤول : جهان، فائزه ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در علوم رفتاری»زمستان 1401 - شماره 54 التصنيف C (Azad University (23 صفحة - من 7 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیاختلال یادگیریزبان شناختیپاسخ به مداخلهمداخله ی یکپارچگی حسی_حرکتی
-
2.
كاتب مسؤول : امین ابادی، دکتر زهرا ؛ مؤلف : علیزاده، دکتر حمید ؛ احمدی قوچان عتیق، سهیلا ؛
مجلة:کودکان استثنایی»تابستان 1400 - شماره 80 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 123 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیریاختلال ریاضیپاسخ - به - مداخله
-
3.
مؤلف : عابدی، احمد ؛ فرامرزی، سالار ؛ صفری، سهیلا ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»بهار 1400 - شماره 59 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 425 إلی 454 )
الکلمات المفتاحية:پاسخ به مداخلهروش پژوهش ترکیبیمشکلات ویژه ریاضی
-
4.
مؤلف : عاشوری، محمد ؛ جلیل آبکنار، سیده سمیه ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 140 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 37 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:ناتوانی یادگیریپاسخ به مداخلهاختلال یادگیری ویژه
-
5.
مؤلف : حسین خانزاده، عباس علی ؛ سیدنوری، سیده زهرا ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»آذر و دی 1394 - شماره 136 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 30 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:ناتوانی یادگیریتواناییپاسخ به مداخلهناهماهنگی پیشرفت
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تعلیم و تربیت استثنایی 2 |
مجلة پژوهش های کاربردی در علوم رفتاری 1 |
مجلة روانشناسی تربیتی 1 |
مجلة کودکان استثنایی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)