کلمة المفتاح sale promotion / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : غلامی قاجاری، حسن ؛ كاتب مسؤول : کلاته سیفری، معصومه ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1399 - شماره 50 ، ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 701 إلی 720 )
الکلمات المفتاحية:ارتقای فروشترفند بازاریابیتولیدکنندگان ورزشیرهبران بازارمحصولات مقلدمدلمقلدتقلیدمشتریان
-
2.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ دهبان، بهنام ؛ متولی، مریم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1392 - شماره 9 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 14 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتترفیعفروش حضوریبازاریابی مستقیمپیشبرد فروشافزایش فروشمحصولاتبازاربازاریابیاطلاعات
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة مدیریت ورزشی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)