کلمة المفتاح پیشبرد فروش / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : لندران اصفهانی، سعید ؛ معین الدینی چادگانی، سیدیاسر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»بهار 1400 - شماره 1 (22 صفحة - من 236 إلی 257 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیشرکتهای دانشبنیانپیشبرد فروشپیشبرد فروش مالیپیشبرد فروش غیرمالیکسبوکارهای فناوریمحور
-
2.
مؤلف : روشن، سیدعلیقلی ؛ رشیدی، محبوبه ؛ كاتب مسؤول : شاه پوری، حسین ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»پاییز 1399 - شماره 3 ISC (16 صفحة - من 209 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:محصولﺗﺒﻠﯿﻐﺎتﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽﭘﯿﺸﺒﺮد ﻓﺮوشﺗﺮوﯾﺞ ﻣﺤﺼﻮلﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮی
-
3.
مؤلف : تباوار، علی اصغر ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1397 - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 86 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی مستقیمپیشبرد فروشارتباطات یکپارچه بازاریابیگردشگری ساحلی چابهاربهبود تجربه مشتریگردشگریبازاریابیبازار
-
4.
مؤلف : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ حسین زاده، علی حسین ؛ خبیر، طیبه ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 79 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:قومیتشخصیت برندارزش ویژه برندپیشبرد فروش
-
5.
مؤلف : امان الهی، زلیخا ؛ دادفر، ابراهیم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1395، دوره دوم - شماره 2 (7 صفحة - من 129 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتفروشگاه های زنجیره ایپیشبرد فروشمشتریان
-
6.
مؤلف : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ رحیمی، فرج اله ؛ اسداللهی دهکردی، الهه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 643 إلی 662 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندپیشبرد فروشبرنـدارزش ویژةپژوهشمدل
-
7.
مؤلف : امیری، میثم ؛ تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛
مجلة:مطالعات کمی در مدیریت»زمستان 1392 - شماره 15 (16 صفحة - من 68 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتفروش شخصیروابط عمومیپیشبرد فروشبازاریابی مسقیم
-
8.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ دهبان، بهنام ؛ متولی، مریم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1392 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 14 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتترفیعفروش حضوریبازاریابی مستقیمپیشبرد فروشافزایش فروشمحصولاتبازاربازاریابیاطلاعات
-
9.
مؤلف : میرا، سید ابوالقاسم ؛ کریمی هریسی، ساناز ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 107 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات رسانهایارزش ویژه برندلوازم خانگی کوچکتبلیغات غیررسانهایمدل آکرارزش ویژهتبلیغاترسانهایبرنـدپیشبرد فروش