کلمة المفتاح sale services / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : جلیلیان، کامران ؛ مؤلف : نصیری، کامله ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1398 - شماره 61 ISC (13 صفحة - من 137 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:کنترل بهینهرضایت مشتریبرنامهریزی پویاخدمات فروشکنترل بهینه.
-
2.
مؤلف : فیروزیان، محمود ؛ محمدیان، مقدسه ؛ غفوریان، هادی ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان 1385، دوره چهارم - شماره 2 ISC (28 صفحة - من 37 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریخدمات پس از فروشخدمات قبل از فروششرایط پرداخت وجه کالاویژگیهای کالا