کلمة المفتاح school bonding / (21 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رفیعی بندری، وحید ؛ دریاپیما، طاهره ؛ كاتب مسؤول : یگانه، سهیلا ؛
مجلة:اختلال های عصبی تحولی»پاییز 1402 - شماره 3 (6 صفحة - من 20 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزاناضطراب تحصیلیپیوند مدرسهآموزش خودکارآمدی
-
2.
مؤلف : نعمتی، شهروز ؛ بدری گرگری، رحیم ؛ طرفه، نازی ؛ محمودی، الهه ؛
مجلة:سلامت روان کودک»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (13 صفحة - من 35 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:پیوند با مدرسهامیدواریشفقت به خوداختلالات یادگیری ویژهتاب آوری والدینی
-
3.
مؤلف : پلرودی هراتبر، الهام ؛ كاتب مسؤول : عاشوری، هایده ؛
مجلة:پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی»بهار و تابستان 1402- دوره سیزدهم ، شماره 1 التصنيف A (Azad University (14 صفحة - من 13 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:جهتگیری هدفسبکهای یادگیریپیوند با مدرسههویت تحصیلی
-
4.
مؤلف : ابراهیمتبار گردرودباری، اسفندیار ؛ میرزاییان، بهرام ؛ كاتب مسؤول : عمادیان، سیده علیا ؛
مجلة:خانواده درمانی کاربردی»بهار 1402، دوره چهارم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science (15 صفحة - من 19 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:رفتارهای پرخطرپیوند با مدرسهوالدگری آدلری
-
5.
مؤلف : مهدی زاده میاندهی، عاطفه ؛ خدادادی پرشکوه، هدی ؛ جمالی، اصغر ؛ كاتب مسؤول : رئیس کرمی، سید محمد مهدی ؛
مجلة:رویش روان شناسی»دی 1401 - شماره 79 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 215 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:پیوند با مدرسهدانشآموزکووید 19 یادگیری مشارکتیارتباط معلممعلممدرسهکرونایادگیری مشارکتیپژوهشآموزش
-
6.
مؤلف : مراتی، علیرضا ؛ ویسکرمی، حسنعلی ؛ كاتب مسؤول : قدم پور، عزت اله ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»زمستان 1401 - شماره 90 التصنيف A+ (Azad University/ISC (14 صفحة - من 109 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانپیوند با مدرسهجومدرسهجوخانوادهمدرسهشفقتجو خانوادهدانشآموزان دوره متوسطهپرسشنامهجو مدرسه
-
7.
كاتب مسؤول : مرآتی، علیرضا ؛ مؤلف : قدم پور، عزت اله ؛
مجلة:روانشناسی»زمستان 1401 - شماره 104 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 29 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیسبک هویتپیوند با مدرسهجوّ مدرسه
-
8.
كاتب مسؤول : مرآتی، علیرضا ؛ مؤلف : قدمپور، عزتاله ؛
مجلة:راهبردهای نوین تربیت معلمان»پاییز و زمستان 1400 - شماره 12 التصنيف ج (Ministry of Science (22 صفحة - من 299 إلی 320 )
الکلمات المفتاحية:رضایت تحصیلیبهزیستی روانشناختیپیوند با مدرسهschool bondingacademic satisfactionهیجانهای پیشرفتeducational optimismخوشبینی آموزشیKeywords: Psychological well-beingexcitement of progress
-
9.
مؤلف : مشاءکریمی، الهام ؛ كاتب مسؤول : عاشوری، هایده ؛
مجلة:پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی»پاییز و زمستان 1400-دوره یازدهم، شماره 2 التصنيف B (Azad University (14 صفحة - من 213 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:پیوند با مدرسهپایستگی تحصیلیحمایت تحصیلی ادراک شده
-
10.
كاتب مسؤول : زاهد بابلان، عادل ؛ مؤلف : کریمیان پور، غفار ؛
مجلة:پژوهش های تربيتی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 124 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانپیوند با مدرسهنگرش به مدرسهامید به تحصیلنگرش به مدرسه, امید به تحصیل, پیوند با مدرسه, دانشآموزانمدرسهپژوهشپرسشنامهرابطه