کلمة المفتاح self-regulation / (211 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رادمهر، فرناز ؛ کرمی، جهانگیر ؛ داوری نژاد، عمران ؛ كاتب مسؤول : مومنی، خدامراد ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی بالینی»زمستان 1403 - شماره 53 ISC (14 صفحة - من 47 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:Param>خودتنظیم گری <طرحوارههای ناسازگار اولیه <اختلال وسواسی- جبری <
-
2.
مؤلف : ازبک پور، فاطمه ؛ سلیمی، سمانه ؛ كاتب مسؤول : کربلایی هرفته، فاطمه صغری ؛
مجلة:علوم روانشناختی»مهر 1403- شماره 139 ISC (11 صفحة - من 1728 إلی 1738 )
الکلمات المفتاحية:سرمایههای روانشناختیاشتیاق تحصیلی دانش آموزانسبکهای شناختی ویت کینخودتنظیمیشهر زاهدان
-
3.
مؤلف : کاروان، فرهاد ؛
مجلة:صفّه»پاییز 1403، دوره سی و چهارم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science (14 صفحة - من 25 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:خودتنظیمیسبک حل مسئلهکارگاه طراحیباورهای انگیزشییادگیری طراحی
-
4.
مؤلف : Asshabi، Salman ؛ Rashtchi، Mojgan ؛ كاتب مسؤول : Siyyari، Masood ؛
مجلة:Curriculum Research»September2024,Volume 5- Number3 التصنيف A (Azad University (31 صفحة - من 1 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:REFLECTIVE LEARNINGSELF-REGULATIONkolb’s experiential learning cycle
-
5.
مؤلف : خانجانی، غزل ؛ طاهری فر، زهرا ؛ غرایاق زندی، حسن ؛ كاتب مسؤول : غیور نجف آبادی، محبوبه ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی اجتماعی المپیک»تابستان 1403- شماره 8 (12 صفحة - من 19 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:مداخلات روانشناختیکنترل بازداریتحریک مغزیخود نظم دهی
-
6.
مؤلف : Salimi، Esmaeel Ali ؛ Azizpour، Shiva ؛
مجلة:Research in English Language Pedagogy»Summer 2024 - Number 29 التصنيف A+ (Azad University/ISC (34 صفحة - من 595 إلی 628 )
الکلمات المفتاحية:Teaching experienceself-regulated learningself-regulationSelf-Regulated Learning Strategy
-
7.
مؤلف : رادمهر، فرناز ؛ کرمی، جهانگیر ؛ داوری نژاد، عمران ؛ كاتب مسؤول : مومنی، خدامراد ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»تابستان 1403 - شماره 96 التصنيف A+ (Azad University/ISC (12 صفحة - من 86 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:اختلال وسواسی- جبریخودتنظیمگریترومای کودکی
-
8.
مؤلف : هدایت، حسین ؛ عابدی، احمد ؛ عابدی، محمد رضا ؛ كاتب مسؤول : سجادیان، ایلناز ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»تابستان 1403 - شماره 96 التصنيف A+ (Azad University/ISC (18 صفحة - من 151 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:خودتنظیمیدرمان مبتنی بر پذیرش و تعهداهمالکاری تحصیلیدوره دوم متوسطهاجتناب تجربیبسته آموزشی پیشگیری از اهمالکاری تحصیلی
-
9.
مؤلف : شیرازی فردوئی، عطیه ؛ صلاحیان، افشین ؛ نصرالهی، بیتا ؛ كاتب مسؤول : منوچهری، مهدی ؛
مجلة:علوم روانشناختی»تیر 1403 - شماره 136 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 985 إلی 995 )
الکلمات المفتاحية:ذهنی سازیآسیب دوران کودکیاعتیادجنسیحمایت اجتماعیسبک دلبستگی
-
10.
مؤلف : Sattari، Somayeh ؛ Ghanadzadegan، Hossein Ali ؛ كاتب مسؤول : Emadian، Seyedeh Olia ؛
مجلة:Educational Sociology»June 2024 - Number 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 115 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:TehranAggressionself-regulationOppositional Defiant Disorderprimary EducationSocial performanceRandomized Controlled TrialCoping Abilities Workshop
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (62 مقالة)
- الف (25 مقالة)
- علمی-پژوهشی (22 مقالة)
- ج (6 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)