کلمة المفتاح seminary students / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : زیوری اظهر، محمدحسین ؛ عباسی اسفجیر، علی اصغر ؛ حسین زاده، بابک ؛ كاتب مسؤول : خان محمدی، ارسلان ؛
مجلة:علوم روانشناختی»فروردین 1403 - شماره 133 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 83 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:شادکامیکمال گراییطلابهوش معنویاضطراب پیشرفت تحصیلی
-
2.
مؤلف : احمدی محمدآبادی، محمدرضا ؛ عقيقي بيدگلي، اعظم ؛ رضائيان بيلُندي، حسين ؛ كاتب مسؤول : رحمتی، امین ؛
مجلة:روان شناسی و دین»زمستان 1400 - شماره 56 التصنيف ب (حوزه علمیه/ISC (18 صفحة - من 115 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانجهتگیری مذهبیطلابعوامل شخصیتیبهباشی روانشناختی
-
3.
كاتب مسؤول : غضنفری، رامین ؛ مؤلف : آبیار، اسماء ؛ تجربه کار، مهشید ؛
مجلة:پژوهش های میان رشته ای زنان»تابستان 1399 - شماره 2 (11 صفحة - من 29 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانرضایت زناشوییطلابهوش معنویزنان
-
4.
مؤلف : تقیان، حسن ؛ صفورایی، دکتر ؛ كاتب مسؤول : کفیل، حسین ؛
مجلة:اسلام و پژوهش های روان شناختی»بهار و تابستان 1399 - شماره 13 (22 صفحة - من 85 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:حوزه علمیه قمجهتگیری مذهبیطلابسبکهای دلبستگیمکانیسمهای دفاعی
-
5.
كاتب مسؤول : شاکری، مهدی ؛ مؤلف : موسوی نسب کرمانی، سیدمحمدرضا ؛
مجلة:اسلام و پژوهش های روان شناختی»بها رو تابستان 1397 - شماره 9 (32 صفحة - من 221 إلی 252 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویاناحساس تنهاییطلابانواع عشقروان بنه های ناسازگار اولیه
-
6.
مؤلف : رادمرد، محمد ؛ قربانی نژاد، امیرحسین ؛
مجلة:سخن جامعه»تابستان 1396، سال ششم - شماره 13 (10 صفحة - من 19 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:شبکهطلابشبکه های اجتماعیاسلامیتبلیغاستفاده از شبکههای اجتماعیفرهنگجنگابزارها
-
7.
مؤلف : هوشیاری، جعفر ؛ صفورایی پاریزی، محمدمهدی ؛ نیوشا، بهشته ؛
مجلة:روان شناسی و دین»پاییز 1394 - شماره 31 التصنيف ب (حوزه علمیه/ISC (22 صفحة - من 71 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:خانوادهدانشجویانکارآمدیبهزیستی روانشناختیبهزیستی معنویطلاب.بهزیستی روانیکارآمدی خانوادهنمرهاخلاق
-
8.
مؤلف : Khanmohammad، Hajar ؛ كاتب مسؤول : Kazemian Jahromi، Maryam ؛
مجلة:studies in learning and teaching English»June 2014, Volume 2 - Number 5 (17 صفحة - من 61 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:ESPseminary studentsHawza Ilmiyya