کلمة المفتاح رسانه های اجتماعی / (522 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : علیپور، وحیده ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : سعدی، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1403 - شماره 48 التصنيف الف (Ministry of Science (31 صفحة - من 87 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیتعامل مشتریبرندهای آرایشی و بهداشتی
-
2.
مؤلف : نجفیان، آرمیتا ؛ قدیری زاده، زهرا ؛ قبادی، مائده ؛ پاشاپور، فیروزه ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (8 صفحة - من 864 إلی 871 )
الکلمات المفتاحية:وجهه برندرﺳﺎﻧﻪﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﯽﻧﯿﺖ ﺧﺮﯾﺪرﻓﺘﺎر ﻣﺼﺮفﮐﻨﻨﺪه
-
3.
مؤلف : خزائی، مهرناز ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری التصنيف ملی (15 صفحة - من 259 إلی 273 )
الکلمات المفتاحية:والدینکودکرفتار اطلاع یابیرسانه های اجتماعینوزادسواد سلامت
-
4.
مؤلف : تألهی، الهه ؛ برخوردار، ناصر ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری التصنيف ملی (11 صفحة - من 405 إلی 415 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندقصد خریدرسانه های اجتماعیبازاریابی دیجیتال
-
5.
مؤلف : موسوی نافچی، سیدهادی ؛ حاتمی، علیرضا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات شانزدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (13 صفحة - من 1409 إلی 1421 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیرسانه های اجتماعیتوسعه برندبازارهای بین المللی
-
6.
واکاوی جامعه شناختی تاثیر جهانی شدن، رسانه های اجتماعی و سبک های دلبستگی بر بهبود تحصیلی دانش آموزان
مؤلف : امینی، نجمه ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات شانزدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (7 صفحة - من 3358 إلی 3364 )
الکلمات المفتاحية:جهانی شدنسبک های دلبستگیرسانه های اجتماعیبهبود تحصیلی
-
7.
مؤلف : رستمی نوید، فاطمه ؛ شیرازی، محبوبه ؛ توکلی، بهاره ؛ عاشوری داشخانه، سمانه ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (16 صفحة - من 1346 إلی 1361 )
الکلمات المفتاحية:اصالتاعتمادرسانه های اجتماعیاینفلوئنسرها
-
8.
كاتب مسؤول : نیکوفر، فرهاد ؛ مؤلف : قمرپور، امیر ؛ عزیزیان گیلان، فاطمه ؛
مجلة:روانشناسی، علوم اجتماعی و علوم تربیتی»بهار 1403، سال هشتم - شماره 1 (11 صفحة - من 144 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیسازگاری اجتماعیدانش آموزانرسانه های اجتماعی
-
9.
مؤلف : ابوالحسنی طرقی، فاطمه ؛ سلطانی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»بهار 1403 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 237 إلی 254 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقدانشگاهعلم سنجیعارضهیابیبازاریابی رسانههای اجتماعیفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیهـارسـانه هـای اجتمـاعیدانشگاه آزاد اسلامی
-
10.
كاتب مسؤول : خانیکی، هادی ؛ مؤلف : احمدی، علی ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1403- شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 56 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت بحرانرسانههای اجتماعیپیامرسان تلگرامپاندمیکووید 19
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (174 مقالة)
- الف (49 مقالة)
- علمی-پژوهشی (45 مقالة)
- بین المللی (13 مقالة)
- علمی-ترویجی (12 مقالة)
- A (11 مقالة)
- B (10 مقالة)
- ج (10 مقالة)
- ملی (7 مقالة)
- A+ (6 مقالة)
- د (2 مقالة)
- C (2 مقالة)