کلمة المفتاح Shared value creation / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : فلاح، محمد رضا ؛ مؤلف : طالاری، محمد ؛ غیبی، زهرا ؛
مجلة:مدیریت نوآوری»تابستان 1402 - شماره 44 ، ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 2 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:خلق ارزش مشترککسبوکارهای الکترونیکیظرفیتسازی هدفمندنوآوری نابفرهنگسازی نابهم آفرینی فراگیرهمافزایی ناب
-
2.
مؤلف : خاشعی، وحید ؛ اکبری، محسن ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : قاسمی شمس، معصومه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم - شماره 1 ، الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 85 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:حاکمیت شرکتیمسئولیت اجتماعیمطالعه موردی چندگانهاستراتژی مسئولانهخلق ارزش مشترکهـااستراتژیذی نفعانشـرکتمسئولیت اجتماعی شرکتپژوهشایرانبـابـه
-
3.
مؤلف : اسماعیل پور، رضا ؛ قاسم نژاد، میثم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره دهم- شماره 1 ، الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 31 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیصنعت بیمهبازاریابی اجتماعینظریه دادهبنیادخلق ارزش مشترکبیمهرانندگیپژوهشپلیس راهوربـارفتاریتصادفات
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازرگانی 2 |
مجلة مدیریت نوآوری 1 |