کلمة المفتاح sport customers / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Rezaei، Mona ؛ Kiani، Fatemeh ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Autumn 2018, Volume 6 - Number 3 (8 صفحة - من 53 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:reliabilityPsychometricsport customerssport brandsStrong Brand
-
2.
مؤلف : کردلو، حسین ؛ تیموری، آتوسا ؛ حسنی زاده، بهادر ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1395 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 605 إلی 618 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمشتریان ورزشیتبلیغات دهان به دهانوفاداریرضایت مندیمشتریمشتریانرضایت
-
3.
مؤلف : کردلو، حسین ؛ خورشیدی، رضا ؛ الهی، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1395 - شماره 12 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 25 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:مشتریان ورزشیتبلیغات دهان به دهانتمایل حضوربازاریابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)