کلمة المفتاح students’ perception / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Fatemi Jahromi، Seyyed Abolghassem ؛ Mohammadzadeh، Mitra ؛
مجلة:Threshold»Sepember 2015 - Number 21 (18 صفحة - من 63 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:teachers’ interpersonal behaviorstudents’ perceptionlearningenvironment
-
2.
مؤلف : مومنی، آزاده ؛ خامسان، احمد ؛ راستگومقدم، میترا ؛ طالب زاده شوشتری، لیلا ؛
مجلة:پژوهش های تربيتی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 51 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوای کیفیحمایت اجتماعی معلمادراک دانش آموز
-
3.
كاتب مسؤول : لاری، دکتر نرجس ؛ مؤلف : حجازی، دکتر الهه ؛ جوکار، دکتر بهرام ؛ اژه ای، دکتر جواد ؛
مجلة:روانشناسی»بهار 1399 - شماره 93 ISC (20 صفحة - من 3 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:ادراک دانش آموزارتباط معلم- دانش آموزکنش معلمپدیدارشناسیمعلمدانشآموزکلاسپژوهشمضمون
-
4.
مؤلف : شهاب لواسانی، معصومه ؛ احمد بیگی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : صباغیان، زهرا ؛
مجلة:علوم روانشناختی»پاییز (مهر) ، سال ۱۳۹۹- شماره 91 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 905 إلی 916 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیادراک دانش آموزانمولفههای چند فرهنگی
-
5.
مؤلف : فتاحی، محمد ؛ كاتب مسؤول : دهقانی، مرضیه ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»زمستان 1400، سال دوازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 139 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:ادراک دانشجویانافکار مزاحممدیریت افکارکنترل افکارمدیرت ذهندانشجویانمضمونپژوهشذهنکنترلتمرکز
-
6.
كاتب مسؤول : باقری مجد، روح اله ؛ مؤلف : بلاغت، سیدرضا ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»بهار 1401 - شماره 103 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 164 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:ادراک دانشجویان از دانشگاه سبزسبک زندگی پایدار دانشجویاندانشجویان تحصیلات تکمیلی.دانشگاه سبزسبک زندگی پایداردانشجویاندانشگاهآموزش
-
7.
مؤلف : Ardiansyah، Welly ؛ -، Zakaria ؛ Meirani، Wasitoh - ؛ كاتب مسؤول : -، Risnawati ؛
مجلة:studies in learning and teaching English»September 2023, Volume12 - Number 2 التصنيف A (Azad University (15 صفحة - من 71 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:Reading Skillstudents’ perceptionFlipped-classroom
-
8.
كاتب مسؤول : Dang، Anh Phuong ؛ مؤلف : Nguyen، Duy Khang ؛
مجلة:جستارهای زبانی»November & December 2024, Volume 15 - Number 5 ISC (22 صفحة - من 35 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:e-learningblended learningstudents’ perceptionEFL Learning
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)