کلمة المفتاح Tourism Destination Brand / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Nayebzadeh، Shanaz ؛ كاتب مسؤول : Yousefi، Seyyed Mohammad Hossein ؛
مجلة:Industrial Strategic Management»Summer and Autumn 2019, Volume 4 - Number 2 التصنيف C (Azad University (16 صفحة - من 51 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:Meta synthesisTourism Destination BrandLFPP Approach
-
2.
كاتب مسؤول : پندار، مهدی ؛ مؤلف : خوش سیما، رضا ؛ ویسی، رضا ؛
مجلة:اقتصاد شهری»بهار و تابستان 1399 - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science (16 صفحة - من 35 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی گردشگریبازاریابی چندحسیبرندسازی مقصد گردشگری
-
3.
مؤلف : وحیدزادگان، فریبا ؛ كاتب مسؤول : زنگی آبادی، علی ؛
مجلة:محیط شناسی»پاییز 1399، دوره چهل و ششم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 455 إلی 472 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریمنظر شهریبرند منظرشناخت تصویریبرند مقصد گردشگری
-
4.
مؤلف : فرهادی یونکی، مجید ؛ ربانی، راضیه ؛ خراسانی، محمدامین ؛
مجلة:پژوهش های روستایی»زمستان 1400 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 719 إلی 733 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری روستاییبرند مقصد گردشگریگردشگری کمشتابفعالیتهای گردشگری کمشتاب
-
5.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : میرسلیمانی، اعظم ؛ میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1401 - شماره 57 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 211 إلی 237 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادبرند مقصدبرند مقصد گردشگریاعتلای برندگردشگریاستان فارسمقصد گردشگریمدلپژوهشزیرساخت
-
6.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : میرسلیمانی، اعظم ؛ میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1401 - شماره 57 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 211 إلی 237 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادبرند مقصدبرند مقصد گردشگریاعتلای برندگردشگریاستان فارسمقصد گردشگریمدلپژوهشزیرساخت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- C (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)