کلمة المفتاح trust propensity / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : عادل، حسین ؛ مؤلف : علیرضایی، ابوتراب ؛ جلالی، سید مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1397، سال سیزدهم - شماره 40 التصنيف C (Azad University (20 صفحة - من 63 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:جنسیترضایتریسک درکشدهقصد خرید مجدد و آیندهنگاریمزایای درکشدهتداوم اعتماد
-
2.
مؤلف : ارشدی، نسرین ؛ پیریایی، صالحه ؛
مجلة:مشاوره شغلی و سازمانی»زمستان 1391 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 83 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد پذیریرفتارهای انحرافی محیط کارقابلیت اعتماداعتماد بین فردیTrustرفتارهای انحرافیاﻧﺘﻈﺎراترواﺑﻂ
-
3.
مؤلف : Piryaei، Saleheh ؛ Arshadi، Nasrin ؛
مجلة:International Journal of Psychology»April 2012, Volume 6 - Number 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 127 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:job performancetrust propensityperceived manager trustworthiness