کلمة المفتاح upside down curriculum / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نوری، راضیه ؛ رسولی، عصمت ؛ كاتب مسؤول : سلیمی، لادن ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»مهر و آبان 1400 - شماره 50 التصنيف A+ (Azad University/ISC (17 صفحة - من 113 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:توجه انتخابییادگیری خودراهبربرنامه درسی وارونهدرس کار و فناوریمتوسطه اولبرازشحافظه فعال
-
2.
مؤلف : Noori، Razieh ؛ Rasoli، Esmat ؛ كاتب مسؤول : Salimi، Ladan ؛
مجلة:Education Experiences»Summer & Autumn 2020, Volume 3 - Number 2 التصنيف C (Azad University (18 صفحة - من 13 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:Selective AttentionUpsidedown Curriculumwork and technology LessonUpsideAttentionIslamic Azad UniversityCurriculumTopDown
-
3.
كاتب مسؤول : نوریان، محمد ؛ مؤلف : افشاری، مرجان ؛ احمدی، امینه ؛ نوروزی، داریوش ؛
مجلة:مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی»بهار و تابستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 195 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:مولفه های یادگیری خودراهبرپیامدهای خودراهبر نمودن فراگیران در یادگیرییادگیری خودراهبربرنامه درسی وارونه
-
4.
كاتب مسؤول : مهرمحمدی، محمود ؛ مؤلف : محمودی، فیروز ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی آموزش عالی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 141 إلی 177 )
الکلمات المفتاحية:تحول در آموزش عالی ایرانبرنامه درسی دانشجو محوربرنامه درسی دانشگاهیبرنامه درسی وارونه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)