کلمة المفتاح UTAUT2 / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : جاودانی گندمانی، تقی ؛
مجلة:مدیریت توسعه فناوری»پاییز 1402 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 112 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:بیمه الکترونیکمدل پذیرش فناوریUTAUT2بازارگاه بیمهپذیرش فناوریبازارگاهمدلمدل UTAUTصنعت بیمه
-
2.
مؤلف : Astri Wulandari ؛ Junipriansa، Donni ؛ Suryawardani، Bethani ؛ Marcelino، Dandy ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»Winter 2022, Volume 19 - Number 1 (22 صفحة - من 1609 إلی 1630 )
الکلمات المفتاحية:Digital marketingUTAUT2Fashion IndustryCOVID PandemicE-Commerce Adoption
-
3.
مؤلف : Zandi، GholamReza ؛ Lahrash، Husam A. E ؛ Shakhim، Fadya Ramadan ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Winter 2022 - Number 61 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 95 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:e-learningTrustLibyaStructural equation modelingUTAUT2
-
4.
مؤلف : طارانی، سهند ؛ طارانی، سپهر ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (22 صفحة - من 676 إلی 697 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مشتریانUTAUT2خرید اینترنتی مواد غذایی تازهراحتی در خریدصرفهجویی در وقت
-
5.
مؤلف : Agyei، Dominic Dankwah ؛ Adzobu، Patrick ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Winter 2020 - Number 42 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 27 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:nursesGhanatechnology acceptanceMobile Medical AppsUTAUT2
-
6.
مؤلف : مجدم، کوثر ؛ محمدی، سارا ؛ كاتب مسؤول : نداف، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1398 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 115 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرفتارمصرفکنندهخریداینترنتیUTAUT2تبلیغات دهانبهدهان.مشتریانخرید اینترنتیUTAUTپژوهشرفتار خرید مشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)