کلمة المفتاح Value co-creation / (23 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : رضایی حاجی ابادی، جواد ؛ کاظمی، علی ؛ كاتب مسؤول : محمدشفیعی، مجید ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 75 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت گردشگرخلق مشترک ارزشتجربه برند مقصدعشق به برند مقصدذینفعان صنعت گردشگریگردشگریگردشـگربـه
-
22.
مؤلف : جواشی جدید، سلمان ؛ جلالی، سید مهدی ؛ تبریزیان، بیتا ؛ كاتب مسؤول : طاهری کیا، فریز ؛
مجلة:مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی»بهار 1399، دوره سوم - شماره 7 التصنيف ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 119 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:ارزشمشتریصنعت گردشگریهم آفرینی ارزش
-
23.
كاتب مسؤول : رحمان سرشت، دکتر حسین ؛ مؤلف : شیخی، نرگس ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1398 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 97 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:شبکه ارزشمدل هم آفرینیروابط ارزش آفرینهم آفرینی ارزشصنعت بانکداری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (17 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)