کلمة المفتاح visual merchandising / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Dr Balagouda Patil ؛ Dr. Guru Basava Aradhya S ؛ Sateesh Kumar TK ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 9 (13 صفحة - من 480 إلی 492 )
الکلمات المفتاحية:visual merchandisingconsumer buying behaviorproduct assortmentstore layoutwindow displayambiance
-
2.
مؤلف : قربانپور، فرشته ؛ چراغعلی، محمودرضا ؛ گرجی، محمد باقر ؛ حسینی، سید محمد رضا ؛
مجلة:مهارت آموزی»پاییز 1399- شماره 33 التصنيف د (Ministry of Science (26 صفحة - من 51 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:تجارت بصرینظریه داده بنیادکسبوکارهای نوپافضای کسبوکارمشتریکسب و کارکدگذاریمحیطفضای کسب و کارکاربرانمحیط کسب و کار