کلمة المفتاح Word of Mouth / (42 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : امیرشاهی، میراحمد ؛ شیرازی، محمود ؛ سیاه تیری، ویدا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1386 - شماره 8 ISC (21 صفحة - من 159 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:ارتباط کلامیسرمایهگذارعادیکانالهای ارتباطات بازاریابیشرکتهای کارگزاریفرضیه شناخت سرمایهگذار مرتون
-
2.
مؤلف : جزنی، نسرین ؛ عبدوی بافتانی، محمد ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره جدید - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 51 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تصویر شناسهقصد خریدتبلیغات توصیه ایحامی گریاشتیاق به ورزشتعلق به تیمورزشتعلقهوادارانتبلیغات
-
3.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ جلیلوند، محمدرضا ؛ فتحی، سعید ؛
مجلة:تحقیقات جغرافیایی»زمستان 1390 - شماره 103 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 47 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:اصفهانگردشگرتبلیغات شفاهیخبرگی استنباط شدهشباهت استنباط شدهریسک استنباط شدهاطلاعاتگردشگرانمنبع اطلاعاتریسک
-
4.
مؤلف : درودی، هما ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1391 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (12 صفحة - من 57 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطاتتبلیغات افواهیتوصیه کننده شبیهتوصیه کننده متخصصتوصیه کننده معتبررهبران عقیده
-
5.
مؤلف : غفاری، محمد ؛ ایران پناه، نصرالله ؛ شهبازی، غلامرضا ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1392 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 146 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیشباهت استنباط شدهتخصص استنباط شدهگردشگریشیراز
-
6.
مؤلف : عالی، صمد ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1392 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 81 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریکیفیت رابطهتبلیغات دهان به دهانسهم مشتریاستراتژی های بازاریابی رابطه مندبازاریابی رابطه مندمشتریاستراتژیهای بازاریابی رابطه مندبانکارتباطاتمشتریان
-
7.
مؤلف : الدليمي، عمر ياسين محمد الساير ؛
مجلة:تنمية الرافدين»السنة 2014، دوره 35 - العدد 115 (20 صفحة - من 217 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:قرارات الشراءالکلمة المنظوقة
-
8.
مؤلف : دهدشتی، زهره ؛ خانی، سجاد ؛ اجلی، امین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1393 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 27 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتبلیغات شفاهیتجربه مشتریتصویر برند مقصدارزش ویژه برند مقصدگردشگریارزش ویژهمقصد گردشگری
-
9.
مؤلف : عبدالوند، محمد علی ؛ حیدر زاده، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : خلیل حسنزاده، سارا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1393 - شماره 19(ویژه نامه) (10 صفحة - من 13 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:هنجار اجتماعیویژگی های فردی مشتریانگفته های کوچه و بازارآگاهی نسبت به محصولات جدید
-
10.
مؤلف : رعنایی کردشولی، حبیب الله ؛ اله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مجلة:اخلاق زیستی»زمستان 1394 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health (20 صفحة - من 127 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریاناخلاق زیست محیطیتبلیغات توصیه اینیات رفتاری مشتریانتمایل به پرداخت بهای بیشترمشتریمشتریانمحیطمحیط زیست
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (9 مقالة)
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)