زمستان 1397 - شماره 29 التصنيف د (Ministry of Science)
-
مؤلف : کوثری، مسعود ؛ منتظر قائم، مهدی ؛ مولایی، محمدمهدی ؛
(30 صفحة - من 5 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:آیندهپژوهیسناریوآینده فضای مجازیآینده محتواایران ۱۴۰۴
-
مؤلف : امیر انتخابی، شهرام ؛ جوان، فرهاد ؛ جاوید، لقمان ؛
(38 صفحة - من 35 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:ایرانروستابرنامههای توسعه روستاییجایگاه روستاابعاد توسعه روستایی
-
مؤلف : مداح، لیلی ؛ مداحی، محمدابراهیم ؛ احدی، حسن ؛ خلعتبری، جواد ؛ بلیاد، محمدرضا ؛
(20 صفحة - من 73 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:مواد مخدرپیشگیریبهزیستی روانشناختیذهنآگاهیعود سوءمصرف مواد مخدر
-
مؤلف : آلقیس، علیرضا ؛ دادگران، سیدمحمد ؛ رسولی، محمدرضا ؛
(22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:سبک زندگیشبکه اجتماعیاقناعاینستاگراماقناع رسانهای
-
مؤلف : غلامپور، میثم ؛ رستمینژاد، محمدعلی ؛ اکبری بورنگ، محمد ؛ قرآنی سیرجانی، سیما ؛
(32 صفحة - من 115 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:آموزششبکههای اجتماعیعوامل موفقیت و سنتزپژوهی
-
مؤلف : آروین، بهاره ؛ قماشلویان، مسلم ؛
(40 صفحة - من 147 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق شهروندیمیزان فضای ارتباطیمیزان تعامل با دیگری ناشناس
-
مؤلف : محسنی، هدی سادات ؛
(22 صفحة - من 187 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیدانشگاه کارآفرینفرهنگ کارآفرینیساختار کارآفرینانه
-
مؤلف : ضرغام بروجنی، حمید ؛ پورفرج، اکبر ؛ مروتی شریفآبادی، علی ؛ عزیزی، فاطمه ؛
(34 صفحة - من 209 إلی 242 )
الکلمات المفتاحية:برنامهریزی آرمانیحفاظتمحوطههای تاریخیتئوری فازیگردشگری میراث
-
مؤلف : حمدی، کریم ؛
(14 صفحة - من 243 إلی 256 )
الکلمات المفتاحية:عملکردبازارگراییقابلیتهای بازاریابیاستراتژیهای بازاریابیقدرت سازمانیقابلیتهای تجاریسازی نوآوری