-
1.
كاتب مسؤول : شکری، امید ؛ مؤلف : رشیدی پور، فاطمه ؛ شریفی، محمد ؛
مجلة:روان شناسی کاربردی»تابستان 1399 - شماره 54 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 124 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانیادگیری آنلاینتجربه زیستهتحلیل پدیدارشناختی تفسیریبیماری کوید 19یادگیری آنلاینمصاحبهمضامینمشارکتمعلمآموزش مجازیچالش
-
2.
مؤلف : نوری مختاری، فاطمه ؛ فتح آبادی، جلیل ؛ كاتب مسؤول : شکری، امید ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1401 - شماره 83 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 172 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشدانشجویانمدل مفهومیدادهبنیادسودمندگراییپژوهشانگیزش پیشرفت تحصیلیمقولهسودمندگراییکدگذاری
-
3.
مؤلف : ستاری، بهزاد ؛ پور شهریار، حسین ؛ شکری، امید ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»تابستان 1395 - شماره 40 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 129 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانپرسشنامه هیجانهای پیشرفت (AEQ)مقیاسهای هیجان مرتبط با کلاسهیجانهای کلاسیهیجانکلاسمقیاسبرازشاضطرابپیشرفت
-
4.
مؤلف : شکری، امید ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ دانشور پور، زهره ؛
مجلة:روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران»تابستان 1387 - شماره 53 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (10 صفحة - من 152 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانتحلیل عاملی تأییدیمقیاسهای بهزیستی روانشناختی ریفپژوهش
-
5.
مؤلف : خانجانی، مهدی ؛ شهیدی، شهریار ؛ فتحآبادی، جلیل ؛ شکری، امید ؛ مظاهری، محمدعلی ؛ رحیمینژاد، سیدپیمان ؛
مجلة:روان شناسی کاربردی»زمستان 1394 - شماره 36 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 19 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانخوشبینینگرشهای ناکارآمدبرنامه تابآوری پنسیلوانیاعلائم افسردگی و اضطرابافسردگیاضطراباسترسآزمون
-
6.
مؤلف : محبی، سمیه ؛ خدایی، علی ؛ كاتب مسؤول : شکری، امید ؛
مجلة:اندازه گیری تربیتی»تابستان 1399 - شماره 40 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 87 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانتحلیل عاملی تاییدینسخة کوتاه سیاهة مقابله با موقعیتهای استرسزا
-
7.
كاتب مسؤول : شکری، امید ؛ مؤلف : گشتاسبی، زهرا ؛ شریفی، مسعود ؛ فتح ابادی، جلیل ؛ رحیمی نژاد، سید پیمان ؛
مجلة:پژوهش نامه روانشناسی مثبت»تابستان 1395 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 51 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانتابآوری تحصیلیبرنامة بازآموزی اسنادیراهبردهای نظمبخشی شناختی هیجان