-
1.
مؤلف : حقیقی کفاش، مهدی ؛ باقری، حامد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1391 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 1 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریو صنعت هتلداری
-
2.
مؤلف : حقیقی کفاش، مهدی ؛ اکبری، مسعود ؛ لالیان پور، نوشین ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1389 - شماره 97 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 75 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرضایت مشتریوفاداریرفتار بیمهگذارانشرکت بیمه ایرانبیمهمشتریمشتریان
-
3.
مؤلف : حقیقی کفاش، مهدی ؛ موسوی مرادی، سیدموسی ؛ بهرامی، امیر ؛ اکبری، مسعود ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1393 - شماره 116 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 189 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریطراحی مدلخدمات بیمهایرضايت مشتريآزمون معادلات ساختاریطراحي مدلخدمات بيمه ايآزمون معادلات ساختاريبیمهبیمهگذارانصنعت بیمهمدلرضایت مشتریانبیمـهرضـایت