-
1.
مؤلف : رحمان سرشت، حسین ؛ رودانی، امین ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1389 - شماره 98 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 3 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:بیمهاطلاعاتبیمهگرانتخابخریدارانعوامل آمیخته بازاریابی
-
2.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ رودانی، امین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»تابستان و پاييز 1388 - شماره 60 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 125 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکبانکداری الکترونیکویژگیهای جمعیت شناختی مشتریانالکترونیکیبانکداری الکترونیکیفناوری اطلاعاتمشتریفناوری اطلاعات و ارتباطاتمشتریانتمایل
-
3.
مؤلف : رودانی، امین ؛ اسلامی پرست، منا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1400 - شماره 35 (23 صفحة - من 37 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:خدمات الکترونیکیچت بات هارضایت خریداران آنلاینکیفیت ارتباط با مشتریان
-
4.
كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛ مؤلف : رودانی، امین ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 470 إلی 492 )
الکلمات المفتاحية:رقابتهمکاریاتحاد استراتژیکهمرقابتیصنعت شیر و لبنیات