-
1.
مؤلف : فرقانی، محمدحسین ؛ کاظمی، علی ؛ رنجبریان، بهرام ؛ قندهاری، مهسا ؛
مجلة:مدیریت اسلامی»بهار 1397 - شماره 102 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 207 إلی 230 )
الکلمات المفتاحية:عوامل اقتصادیعوامل اجتماعیپژوهش ترکیبیخودروی لوکسرفتار مصرفکننده مسلمان
-
2.
مؤلف : کاظمی، علی ؛ صفری، علی ؛ اعرابی، سهیلا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 87 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:عوامل محیطیتجاری سازی دانشampشرکت های زایشی دانشگاهیشهرک علمی وتحقیقاتی اصفهاندانشدانشدانشگاهدانشگاهشرکتهای زایشیشرکتهای زایشیفناوریفناوری
-
3.
مؤلف : ادیبی، نسیم ؛ کاظمی، علی ؛ محمدی، مهناز ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1393 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 105 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:برندشخصیت برندمدل سازی معادلات ساختاریویژگی شخصیتی مصرف کنندهشخصیتمشتریمدلویژگیهای شخصیبرونگراییپژوهش
-
4.
مؤلف : برومند، بابک ؛ کاظمی، علی ؛ رنجبریان، بهرام ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 105 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریتحلیل عاملیرقابتپذیریمقصد گردشگری
-
5.
مؤلف : کاظمی، علی ؛ کنجکاو منقرد، امیررضا ؛ محمودی میمند، مرتضی ؛ کنجکاو منفرد، علیرضا ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»زمستان 1393 - شماره 90 ISC (20 صفحة - من 47 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگتعهداخلاق سازمانیمدیریت اخلاقمدل یابی معادله ساختاریکارکنانمدلپژوهشاخلاق کاریمدیران
-
6.
مؤلف : سعیدبخش، سعید ؛ نعمت بخش، محمدعلی ؛ رنجبریان، بهرام ؛ كاتب مسؤول : کاظمی، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 105 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتبازاریابی الکترونیکیگردشگری پزشکیسیستمهای پیشنهاددهندهگردشگریاطلاعاتدرمانیطراحیکاربران
-
7.
كاتب مسؤول : کاظمی، علی ؛ مؤلف : امامی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 137 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهابعاد حرفه ای فروشندهوفاداری به فروشندهفروشفروشندهمشتریریسک ادراکشدهاعتماد
-
8.
مؤلف : عسگر نژاد نوری، باقر ؛ صنایعی، علی ؛ فتحی، سعید ؛ کاظمی، علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1393، دوره هجدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 151 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:برنامه ریزی دو سطحیزمان پاسخ زنجیره ترمیمنارسایی خدماتیواکاوی رگرسیون
-
9.
مؤلف : بخشایش، ریحانه السادات ؛ کاظمی، علی ؛ كاتب مسؤول : محمدشفیعی، مجید ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1400 - شماره 28 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 103 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برند مقصدتجربه برند مقصدآگاهی از برند مقصدهویتیابی گردشگر با برند مقصد گردشگریبرنـد مقصـدبـه
-
10.
مؤلف : مددخانی، مهدی ؛ شاهین، ارش ؛ انصاری، اذرنوش ؛ كاتب مسؤول : کاظمی، علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 171 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد صادراتیتحلیل تممدیریت طراحیبازارگرایی صادراتی