-
1.
مؤلف : حمیدی زاده، علی ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ سلطانی نژاد، نیما ؛ رشید، علی اصغر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره جدید - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 125 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:قضاوت اخلاقیقصد خریدتناسب برند علتانس با علتاهمیت علتالگوی SOR
-
2.
مؤلف : تقوی، هادی ؛ كاتب مسؤول : حمیدیزاده، علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 75 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات موبایلینگرش به تبلیغاتمحتوای تبلیغاتارزش تبلیغاتشبکههای اجتماعی موبایلیتبلیغاتشبکههای اجتماعی موبایلیاطلاعاتنگرشکاربرانپیاممصرفکنندگانپژوهش