-
1.
مؤلف : اسدالله، مهسا ؛ حمیدی زاده، علی ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:مدیریت توسعه فناوری»تابستان 1398 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (54 صفحة - من 195 إلی 248 )
الکلمات المفتاحية:مدل کسب و کارپژوهش کیفیبانکداری الکترونیکفینتکاستارتاپهای مالیبانکفناوریمشتریمشتریانکســب و کارارزش
-
2.
كاتب مسؤول : اشگرف، رضا ؛ مؤلف : حمیدی زاده، علی ؛ دانایی فرد، حسن ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»زمستان 1400، دوره نوزدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 631 إلی 653 )
الکلمات المفتاحية:دلفیفرایند تحلیل سلسلهمراتبیخطمشیگذاری عمومیانگیزههای کارآفرینان خطمشیکارآفرینان خطمشیخط مشیگذاری عمومی
-
3.
مؤلف : فروزنده، محمدرضا ؛ حمیدی زاده، علی ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 170 إلی 199 )
الکلمات المفتاحية:الگوبازاریابی کارآفرینانه بینالمللیاستارت آپهای خدمات بانکیبانک صادرات ایران
-
4.
كاتب مسؤول : عظیمی نژاد، هادی ؛ مؤلف : حمیدی زاده، علی ؛ جندقی، غلامرضا ؛ سهرابی، ابوالفضل ؛
مجلة:مدیریت نوآوری»زمستان 1400 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 149 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:قوانین و مقرراتزیستبوماسناد فرادستیفناوری مالیفین تک
-
5.
مؤلف : حمیدی زاده، علی ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ سلطانی نژاد، نیما ؛ رشید، علی اصغر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره جدید - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 125 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:قضاوت اخلاقیقصد خریدتناسب برند علتانس با علتاهمیت علتالگوی SOR
-
6.
مؤلف : رشیدی، سمیه ؛ حمیدی زاده، علی ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:گردشگری شهری»پاییز 1399، دوره هفتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 65 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:قومیتگردشگران خارجیبازاریابی قومیغذاهای قومی
-
7.
كاتب مسؤول : جمالی، شهرام ؛ مؤلف : حمیدی زاده، علی ؛ کیماسی، مسعود ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»بهار 1401 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 137 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت برندفعالسازی برندفعالسازی داخلی برندجوهره برندکارکنانبرندسازیفعالسازیمدیرانسازمانبانک ملتطراحی مدلیمدیریت
-
8.
كاتب مسؤول : اشگرف، رضا ؛ مؤلف : حمیدی زاده، علی ؛ داناییفرد، حسن ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1401، دوره بیستم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 487 إلی 518 )
الکلمات المفتاحية:خطمشیگذاری عمومیدیماتلراهبردهای کارآفرینان خطمشیشبکة ارتباطیکارآفرینی خطمشیکارآفرینان خطمشیراهبردهای
-
9.
طراحی مدل تکنولوژی دیجیتال بر محیط و قابلیت های استراتژیک بازاریابی شرکت پخش فرآورده های نفتی همدان
مؤلف : کریمی، موسی ؛ حمیدی زاده، علی ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»تابستان 1401 - شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 39 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:تکنولوژی دیجیتالقابلیت استراتژیک بازاریابیمحیط استراتژیک بازاریابی.