-
1.
مؤلف : نوروزی، حسین ؛ طیب زاده، مهدی ؛ شجاع، علی ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 104 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی تجربیتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیقصد خرید مصرفکننده
-
2.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : احمدی، رقیه ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) التصنيف B (Azad University (11 صفحة - من 259 إلی 269 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیعوامل فرهنگیعوامل گروهیاثر هالهایقصد خرید مصرفکننده