-
1.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ ساکی پور، آذین ؛ جلالی، سید مهدی ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1397 - شماره 16 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 85 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:حمایت سازمانیبازآفرینی علامت تجاریمدیریت علامت تجاریتوسعه علامت تجاریبرند سازی
-
2.
مؤلف : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ غدیری، علیرضا ؛ قره چه، منیژه ؛ بازرگان، کاوه ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 11 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتارزش ویژه برندنظریهپردازی دادهبنیاداقتصادهای نوظهورشرایط ارزش ویژه برند شرکتیبازار شرکتی
-
3.
مؤلف : محمدی فر، یوسف ؛ روستا، احمد ؛ حمیدی زاده، محمد رضا ؛ قره چه، منیژه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1395 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 41 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت شهریگردشگری شهریبازاریابی مکانبرند شهری