-
1.
مؤلف : شافعی، رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 79 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاستراتژی های بازاریابیسنجه های ارزیاب عملکرد نظام بازاریابیشرکت هایبازاراستراتژیمدیرانمشتریاستراتژی بازار
-
2.
مؤلف : شافعی، رضا ؛ نریمانی، نسیم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1396 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 41 إلی 54 )
-
3.
مؤلف : عابدی، هلیا ؛ شافعی، رضا ؛ كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 109 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:تلاطمسفر مشتریبیقطعیتیابهام و پیچیدگی