-
1.
مؤلف : بخشی زاده، الهه ؛ آقا زاده، هاشم ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1389، سال ششم - شماره 1 ISC (22 صفحة - من 123 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات الکترونیکیبازاریابی الکترونیکیاثربخشی تبلیغاتمدل سلسله مراتب اثرات
-
2.
مؤلف : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ آقا زاده، هاشم ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1386 - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 83 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیاستراتژی های بازاریابیبازاریابی مبادله ایبازاریابی رابطه ایبازاریابی اطلاعاتیبازاریابی دانش محوراستراتژیبازاریابیاطلاعاتمشتریمشتریاناستراتژی بازاریابیتولید
-
3.
مؤلف : آقا زاده، هاشم ؛ مهرنوش، مینا ؛ استیری، مهرداد ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز 1390 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیاستراتژی بازاریابی الکترونیکیزیرساختهای بازاریابی الکترونیکی و پیادهسازی بازاریابی الکترونیکیروشهای بازاریابی الکترونیکی