-
61.
مؤلف : اسدی، رخساره ؛ محمودی میمند، محمد ؛
مجلة:جغرافیای طبیعی»زمستان 1388 - شماره 6 ISC (15 صفحة - من 91 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:ژئو توريسمشهرستان شهر بابکصنعت توريسمکمربند آتشفشاني اروميه -بزمانژئوتوریسمارومیهآتشفشانیشهرگردشگریمیمند
-
62.
مؤلف : کیارزم، آمنه ؛ فروزنده دهکردی، لطف الله ؛ محمودی میمند، محمد ؛ حسینی، میرزا حسن ؛
مجلة:مدیریت فردا»تابستان 1399 - شماره 63 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 33 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکمدلسازی ساختاری تفسیریبهبود خرید آنلاین
-
63.
مؤلف : محمودی میمند، محمد ؛ سعادت، سید وحید ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»پاییز 1399 - شماره 3 (18 صفحة - من 52 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیهوش معنویمهارت ارتباطیرفتار شهروندی
-
64.
مؤلف : محمودی میمند، محمد ؛ خباز باویل، صمد ؛ فروغی نیا، خورشید ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره ششم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 889 إلی 910 )
الکلمات المفتاحية:صادرات غیر نفتیسطحبندیقطعات خودرومدلسازی ساختاری تفسیریمحرکهای صادراتیمحرکهای صادراتی
-
65.
كاتب مسؤول : محمودی میمند، محمد ؛ مؤلف : کمالی مقدم، سمانه ؛ شهبازی، امید ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1398، دوره دوازدهم - شماره 1 ISC (6 صفحة - من 153 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقشاخص های عملکردیبرند سازیبرندسازی اخلاقی
-
66.
مؤلف : علی احمدی، علی رضا ؛ تیموری اصل، یاسر ؛ محمودی میمند، محمد ؛
مجلة:پژوهشهای میان رشتهای قرآن کریم»بهار و تابستان 1390، سال دوم - شماره 1 (8 صفحة - من 37 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:قرآناز خود بیگانگیهگلیان
-
67.
مؤلف : زرین جوی الوار، سهیلا ؛ محمودی میمند، محمد ؛ آلبو نعیمی، ابراهیم ؛ سمیعی نصر، محمود ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 181 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد سازمانیبازاریابی داخلیابعاد فردیابعاد شغلیابعاد انگیزشی
-
68.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ محمودی میمند، محمد ؛ جوکار، علی اکبر ؛ حسینی، فرزانه سادات ؛
مجلة:مدیریت فردا»تابستان 1398 - شماره 59 ISC (17 صفحة - من 129 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مشتریمشتری حمایتگرقضاوت های مشتریانگیزانندههای درونی مشتریبازاریابی شفاهی
-
69.
مؤلف : عباسی، محمد رضا ؛ محمودی میمند، محمد ؛ امینی، محمد تقی ؛ رحیمی کلور، حسین ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»زمستان 1390 و بهار 1391، سال هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 133 إلی 152 )
-
70.
مؤلف : حکیمی، ایمان ؛ محمودی میمند، محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 131 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندارتباطات یکپارچه بازاریابیجهتگیری های استراتژیکبازارگراییبازاربرندگرایی