-
1.
كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ مؤلف : میرموسوی، معصومه ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1401- شماره 116 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:احیاء برندسودمندی کاربردی برندسودمندی ارزشی برندسودمندی اجتماعی برندنوستالژیبرتری برند
-
2.
كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ مؤلف : صائب نیا، سمیه ؛ فولادی، الهام ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت صنعتی»زمستان 1399 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 65 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتصنعت خودروسازیپاسخگویی زنجیره تامیناستراتژی زنجیره تامین ناباستراتژی زنجیره تامین چابک
-
3.
كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ مؤلف : صائب نیا، سمیه ؛ محمدی سلطان آباد، رقیه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 19 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اینترنتیبانک سپهویژگیهای شرکتویژگیهای محصولویژگیهای کلان محیطی
-
4.
مؤلف : حق وردی زاده، ابوالفضل ؛ عسگرنژاد نوری، باقر ؛ رحیمی کلور، حسین ؛ كاتب مسؤول : زارعی، قاسم ؛
مجلة:گردشگری شهری»پاییز 1402 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 127 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتشهر تبریزگردشگری هوشمندشهرهای هوشمنداکوسیستم بازاریابی
-
5.
مؤلف : زارعی، حافظ ؛ آذربایجانی، مرضیه ؛ كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره جدید - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 176 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:وابستگی عاطفی مصرفکنندهدرک از جهانی بودن برنددرک از لوکس بودن برندجذبه شخصیت برندبرنددرکبرند لوکسمحصولپژوهشفرضیه
-
6.
مؤلف : رشادتنیا، پریسا ؛ حاضری، هاتف ؛ زارعی، قاسم ؛ كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1399، دوره دوازدهم ، شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 502 إلی 519 )
الکلمات المفتاحية:خرید تلویزیونیرفتار خرید تلویزیونیشخصیت تلویزیونی مصرفکنندهتعامل با مخاطباناطلاعات
-
7.
مؤلف : جهاندیده تپراقلو، مینا ؛ زارعی، قاسم ؛ عسگر نژاد نوری، باقر ؛
مجلة:گردشگری شهری»بهار 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 129 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برند مقصدرضایت از مقصدقصد بازدید مجددتجربه بهیادماندنی گردشگری
-
8.
كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ مؤلف : زارعی، قاسم ؛ پورقدیمی، سمیه ؛ موحد، سید محمد رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 109 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد نیروی فروشسبکهای رهبری نوظهوررفتار مشتریگرارضایت از مدیر فروشاعتماد به مدیر فروشکارکنانفروشسبک رهبریمدیراناعتمادرضایتسبک رهبری خدمتگزارسبک رهبری پدرسالارانهسازمان