-
1.
كاتب مسؤول : رجبیان ده زیره، مریم ؛ مؤلف : درتاج، فریبا ؛ اسمعیلی گوجار، صلاح ؛ پورروستایی اردکانی، سعید ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»پاییز 1399 - شماره 57 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 221 إلی 249 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانتوانایی شناختیمهارتهای حل مسئلهشبیه سازی آموزشی
-
2.
مؤلف : درتاج، فریبا ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ علیآبادی، خدیجه ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»تابستان 1396 - شماره 44 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 87 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویان پیام نورموکالگوی طراحی آموزشیمحیط های آموزش از دور
-
3.
مؤلف : اللهی، ذبیح اله ؛ حسینی، اعظم ؛ رجبیان ده زیره، مریم ؛ درتاج، فریبا ؛
مجلة:رویش روان شناسی»دی 1397 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 255 إلی 280 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد یادگیری سطحیرویکرد یادگیری عمیقرویکرد یادگیری راهبردیراهبردهای خودتنظیمیرویکرد یادگیریراهبردهای
-
4.
مؤلف : رجبیان ده زیره، مریم ؛ درتاج، فریبا ؛ درتاج، فتانه ؛ اللهی، ذبیح الله ؛
مجلة:رویش روان شناسی»فروردین 1398 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 97 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانسلامت معنویتاب آوریسلامت مذهبیسلامت وجودیتابآوری دانشجویانمعنویت