-
1.
مؤلف : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ كاتب مسؤول : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1401 - شماره 30 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 177 إلی 209 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریرفتار مصرفکنندههـابــرنـانمشـتریهــابـه
-
2.
كاتب مسؤول : آندرواژ، لیلا ؛ مؤلف : لطفی آشتیانی، سید محمد حسین ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 148 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریعدالت ادراک شدهبازیابی خدماتمشتریان بانک