-
1.
اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزش برند شرکت های اینترنتی - از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی -
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جلال زاده مقدم شهری، آرش ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز 1391 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 187 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندشرکت های اینترنتیخدمات مشتریارتباطات بازاریابی
-
2.
مؤلف : طالب پور، علی رضا ؛ جلال زاده مقدم شهری، آرش ؛ جلال زاده مقدم شهری، آرمان ؛ جلال زاده مقدم، بابک ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1391، سال هشتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 229 إلی 252 )
الکلمات المفتاحية:ارزش وبکیفیت ادراک شده از وبوفاداری وبآگاهی وبتداعی گرهای وبو بگاه بانکهاوببانکهااینترنتتداعی گرهای وباطلاعاتمشتریوب گـاه بانکها