-
1.
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ محمدزاده، زهرا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1392 - شماره 59 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 12 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:قصد خريدملي گرايي مصرفياثر كشور مبداءطبقات كالاييادراك از كيفيت
-
2.
كاتب مسؤول : لعل علیزاده، محسن ؛ مؤلف : محمدزاده، زهرا ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1402 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 193 إلی 215 )
الکلمات المفتاحية:حقوق تجارتحریم خصوصیمالکیت معنویمتاورسصلاحبت حقوقی و قضایی
-
3.
مؤلف : محمدزاده، زهرا ؛ مرتضوی، سعید ؛ لگزیان، محمد ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1393 - شماره 36 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 25 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:پیرویتحلیل محتوای عرفینظریه های ضمنیپیش گونه های پیرویکارکنانمدیرسازمانمصاحبههارفتارهاینظریههای ضمنی پیرویمقوله
-
4.
مؤلف : دعایی، حبیب اله ؛ محمدزاده، زهرا ؛
مجلة:مدیریت در دانشگاه اسلامی»پاییز 1391، سال اول - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 521 إلی 543 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوامدیریت اخلاقذینفعان سازمانیمنشور اخلاقی سازمان
-
5.
مؤلف : علیرضایی بجستانی، علی ؛ محمد زاده، زهرا ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (46 صفحة - من 175 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:مصرف کننده آنلاینعشق به برندشیفتگی برندنیت خلق ارزش برندفروشگاههای افق کوروشبرنـدبرنــدبـهبــهعشق
-
6.
كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛ مؤلف : محمدزاده، زهرا ؛ مزینانی، محمدامین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1401 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 23 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانیپویایی بازارپراکندگی قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بین سازمانیانطباق برنامه بازاریابیهماهنگی بازاربازاربازاریابیبازاریابی بینالمللی