-
1.
كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ مؤلف : میرموسوی، معصومه ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1401- شماره 116 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:احیاء برندسودمندی کاربردی برندسودمندی ارزشی برندسودمندی اجتماعی برندنوستالژیبرتری برند
-
2.
كاتب مسؤول : سیف الهی، دکتر ناصر ؛ مؤلف : شفیعی نیک آبادی، دکتر محسن ؛ مهاجر، سپیده ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛ کریم، دکتر محمد حسین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1398 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 57 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:ظرفیت جذب دانشنوآوری بازمدلسازی معادلات ساختاریعملکرد توسعه محصول جدید
-
3.
مؤلف : باشکوه، محمد ؛ كاتب مسؤول : بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1401 - شماره 113 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 85 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:یکپارچگی زنجیره تامیناستراتژیهای ترفیع رانشرویکرد کیندر و جنتلرصنعت غذا
-
4.
مؤلف : رحیمی کلور، حسین ؛ کاظمی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 277 إلی 299 )
الکلمات المفتاحية:عشق برندخصوصیات شخصیتی برندارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کنندهتعامل مصرفکننده با برندتعامل شبه اجتماعی
-
5.
مؤلف : حمیدزاده اربابی، علیرضا ؛ زارعی، قاسم ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛ كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1400- شماره 47 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 229 إلی 249 )
الکلمات المفتاحية:عوامل سازمانیعوامل شخصیتوسعه محصولات جدیدنوآوری مشترکبانکسازمانیمشتریانپژوهشذینفعانعوامل
-
6.
كاتب مسؤول : زارعی، قاسم ؛ مؤلف : غفاری خضرلو، رسول ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛ لعلی سرابی، امیر ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1402 - شماره 60 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 222 إلی 246 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیتپذیری اجتماعیارزش ویژه برندرفتار طرفدار محیطزیست برندتمایل به پرداخت مصرفکنندگانصنعت آبمیوه
-
7.
مؤلف : زارعی، قاسم ؛ شرفی، توکل ؛ كاتب مسؤول : بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 2 ISC (34 صفحة - من 184 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:سقف شیشهایشرکت ملی نفت ایرانروش کیوارتقای زنان
-
8.
كاتب مسؤول : باشکوه، دکتر محمد ؛ مؤلف : سیف اللهی، دکتر ناصر ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1399 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 140 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:روابط مصرف کننده با نام تجاریبستر تجارت اجتماعیویژگیهای مرتبط با تعامل شبه اجتماعیوفاداری برند
-
9.
كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ مؤلف : سلطانی، میلاد ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 1 ISC (31 صفحة - من 184 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیعوامل سازمانیعوامل اجتماعیعوامل فناوریرویکرد فراتحلیل
-
10.
مؤلف : بیگی فیروزی، الله یار ؛ سیف الهی، ناصر ؛ زارعی، قاسم ؛ كاتب مسؤول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 162 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:محصولات کشاورزیتحلیل محتوامواد غذاییکتاب سنجیسیستم توزیع