-
1.
مؤلف : فرامرزی، حمید ؛ حاجی یخچالی، علیرضا ؛ شهنی ییلاق، منیجه ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»بهار 1395 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 17 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:هدفهای پیشرفتجهتگیری انگیزشیخودکارآمدی خلاق
-
2.
مؤلف : عظیمی، کامیار ؛ شهنی ییلاق، منیجه ؛ حاجی یخچالی، علیرضا ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»فروردین و اردیبهشت 1402 - شماره 173 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 35 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:مداخلهریاضیاتدبستانمشکلات یادگیری ریاضیدر معرض خطرپاسخ به مداخله
-
3.
مؤلف : بواسحاقی، منیژه ؛ حاجی یخچالی، علیرضا ؛ مروتی، ذکراله ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1395 - شماره 70 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:ﻋﻤﻠﻜﺮد ﺗﺤﺼـﻴﻠﻲباور خود كارآمدي معلممديريت كلاسيرويكرد تدريس دانش آموز محوررويكرد تدريس معلم محور
-
4.
مؤلف : حاجی یخچالی، علیرضا ؛ حقیقی، جمال ؛ شکر کن، حسین ؛
مجلة:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1380 - شماره 62 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 31 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیهدفگرایی تبحرینگرشهای مثبت درباره تعلیم و تربیتهدف مسوولیت پذیری
-
5.
اثربخشی بازی توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی و مهارتهای خواندن دانشآموزان نارساخوان
مؤلف : دریکوند، محمد ؛ حاجی یخچالی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : شهنی ییلاق، منیجه ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1402 - شماره 20 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 6 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیدانشآموزانکارکردهای اجراییتوجهپایداربازداریپاسخنارساخوانخواندنآزمونمهارت خواندنمهارت
-
6.
مؤلف : یوحنایی، زهرا ؛ شهنی ییلاق، منیجه ؛ حاجی یخچالی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عالیپور، سیروس ؛
مجلة:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1402 - شماره 116 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 237 إلی 258 )
الکلمات المفتاحية:نقص توجهبیش فعالیتوجه انتخابیاستدلال ریاضیادراک -فضایینقص توجه/بیش فعالی
-
7.
مؤلف : محامد، رحیم ؛ شهنی ییلاق، منیجه ؛ حاجی یخچالی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : بهروزی، ناصر ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»پاییز و زمستان 1402 - شماره 21 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 39 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:تابآوریفرسودگی تحصیلیتاخیر در رضامندی تحصیلی و یادگیری خودتنظیمی