-
1.
مؤلف : یوسف وند، مهدی ؛ یاوری، هانیه ؛ ازادی، ارزو ؛ اج، ارمان ؛ كاتب مسؤول : قدم پور، عزت اله ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1398، دوره دوازدهم - شماره 1 ISC (8 صفحة - من 30 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:کلیدواژه ها: مدلتاب آوری آموزشیجهت گیری مذهبیخوشبینی آموزشیدرگیری آموزشی
-
2.
مؤلف : شاکرمی، مریم ؛ سلطانی فلاح، امیرحسین ؛ قاسم آبادی کرمی رنجبر، زهرا ؛ زارعی، زلیخا ؛ كاتب مسؤول : یوسف وند، مهدی ؛
مجلة:راهبردهای نوین تربیت معلمان»پاییز و زمستان 1398 - شماره 8 (18 صفحة - من 29 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:بازخوردهای اصلاحیارزشیابی تکوینیتابآوری آموزشیتعلق پذیری تحصیل
-
3.
مؤلف : یوسف وند، مهدی ؛ صادقی، مسعود ؛ غلامرضایی، سیمین ؛ كاتب مسؤول : قدم پور، عزت اله ؛
مجلة:تدریس پژوهی»زمستان 1397 - شماره 14 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 126 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:مکان کنترلتاب آوری تحصیلیهیجانات تحصیلیپایستگیتحصیلی