-
1.
مؤلف : هادوی، محمد حسین ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1396، دوره سوم - شماره 4 (16 صفحة - من 137 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:جهانی شدنبازاریابیبین المللی شدنجهانی شدن اقتصادبازاریابی جهانیاستراتژی بازاریابی جهانی
-
2.
مؤلف : بنی سعید، سعید ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1396، دوره سوم - شماره 4 (10 صفحة - من 104 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:اینترنتبازاریابی الکترونیکیبین الملل
-
3.
مؤلف : اسماعیل پور، حسن ؛ فرهمند، علی اصغر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1396، دوره سوم - شماره 4 (16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:هوش بازاریابیتوسعه تکنولوژیکنوآوری
-
4.
مؤلف : رجبی، سعید ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ عاشوری، طاهره ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1397، دوره چهارم - شماره 1/1 (10 صفحة - من 46 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:شهرستان طارمفروش زیتون تولیدکنندگانعمده فروشان