-
1.
مؤلف : قیم اعلائی، کیوان ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ حق شناس، فریده ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (12 صفحة - من 7784 إلی 7795 )
الکلمات المفتاحية:مدل ریاضیمعادلات ساختاریوابستگی برندمدیریت تجربه مشتریوابسـتگیمقولهپژوهشقالبارزش
-
2.
مؤلف : حسن نژاد، فاطمه ؛ سعید نیا، حمید رضا ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (18 صفحة - من 1049 إلی 1066 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتجربه مشتریهایپرمارکتقصد بازگشت به فروشگاهمشتریتجربه
-
3.
مؤلف : حسینی، سید حمید ؛ میرابی، وحید رضا ؛ رنجبر، محمد حسین ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (17 صفحة - من 5374 إلی 5390 )
الکلمات المفتاحية:استدلالرفتارشناسیانتخاباتعلوم شناختیبازاریابی سیاسی شناختیسیاسیسـیاسـیمغزبازاریابیعصـباســتبازاریابی سـیاسـی
-
4.
مؤلف : جاویدی زرگری، مسعود ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1400 - شماره 16 ISC (18 صفحة - من 307 إلی 324 )
الکلمات المفتاحية:مقصد سفرقصد رفتاریبازاری ابی داستان سراییمشارکت در سفر