-
1.
مؤلف : مروی، راحیل ؛ رضائیان، علی ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 149 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمصرفکنندهرفتار مصرفکنندهاثربخشی تبلیغاتکمپین تبلیغاتیمحصولات صنعت خوراکی و تنقلات
-
2.
مؤلف : قربانیان گزافرودی، محمدصادق ؛ خیری، بهرام ؛ اسماعیلپور، حسن ؛ علیقلی، منصوره ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره یازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 965 إلی 991 )
الکلمات المفتاحية:پایداریساختار ذهنی آگاهانهمصرف آگاهانهمصرفمصـرفشناساییمصرفکنندگانذهن آگاهیپژوهش