-
1.
مؤلف : نرگسیان، عباس ؛ امینی کسبی، حسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 147 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت سیاسیتبلیغاترخدادهای سیاسیشخصیت برندحامیان مشهوراقدامات حزبیسیاسیشخصیتبرند سیاسیحزبکاندیداپژوهشرخداد
-
2.
مؤلف : آقا زاده، هاشم ؛ امینی کسبی، حسین ؛ جعفری، عماد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1395، دوره بیستم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندشخصیت برندارزش ویژه برنداعتماد به برند