-
1.
مؤلف : بندریان، رضا ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1390 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 201 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکسب وکارهای عرضه کننده خدمات دانشیسازمان های پژوهش و فناوریمعیارهای رضایت مشتریانتحلیل عاملی اکتشافی و تاییدیاندازه گیری رضایت مشتریانكسبوكارهاي عرضهكننده خدمات دانشيسازمانهاي پژوهش و فناورياندازهگيري رضايت مشتريانرضایت مشتریمشتریرضایت مشتریاناطلاعاتشناساییخدمات
-
2.
مؤلف : بندریان، رضا ؛
مجلة:رهیافت»بهار 1397 - شماره 69 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 13 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:سازمانهای پژوهش و فناوریمدل کسبوکارفرایندهای کلیدی اجرای مدل کسبوکار باز