-
1.
مؤلف : رفعتی، جواد ؛ آقاموسی، رضا ؛ نعامی، عبدالله ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»زمستان 1391 - شماره 4 (12 صفحة - من 11 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتبلیغات شفاهیاعتماد مشتریدرگیری ذهنیفرآورده های لبنیتعهد مشتری
-
2.
مؤلف : صیدی، محسن ؛ سرداری، احمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ كاتب مسؤول : علیزاده مشکانی، فتانه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1401 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 223 إلی 242 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریتجارت الکترونیکصنایع دستیاعتماد مشتریمشتریمشتریانمدل