-
1.
مؤلف : دل افروز، نرگس ؛ عبادی، بهروز ؛ احمدی، مژگان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1397، دوره چهارم - شماره ۲ (14 صفحة - من 208 إلی 221 )
الکلمات المفتاحية:مدلزمینهبازاریابیمحتواساختار سازمانیوفاداریبرندرسانههای اجتماعی
-
2.
مؤلف : گلی، ارمین ؛ دل افروز، نرگس ؛ كاتب مسؤول : قلی پورسلیمانی، علی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 117 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:داستان سراییرسانه های اجتماعیفناوریهای قدرتتوسعه مقاصد گردشگریدموکراسی کردن
-
3.
مؤلف : گلی، ارمین ؛ دل افروز، نرگس ؛ كاتب مسؤول : قلی پور سلیمانی، علی ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1400، شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 203 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:قشمرسانههای اجتماعیمردمیسازیتوسعه مقاصد گردشگریقدرت داستانسرایی
-
4.
مؤلف : دل افروز، نرگس ؛ فرخ بخت فومنی، علیرضا ؛ خسروی، محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره نهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 271 إلی 294 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای اجتماعیشهرت برندسرایت اجتماعیعملکرد فروش برندعملکرد فروش نمایندگیبیمهمشترینمایندگیشرکت بیمهنمایندگی بیمهمشتریانتعاملکاربرد رسانههای اجتماعی
-
5.
مؤلف : گلی، آرمین ؛ دل افروز، نرگس ؛ كاتب مسؤول : قلی پور سلیمانی، علی ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»زمستان 1399 - شماره 114 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 141 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:دموکراتیک کردنرسانههای اجتماعیداستانسراییفناوریهای قدرتتوسعه مقصد گردشگری