-
1.
مؤلف : دل افروز، نرگس ؛ فرخ بخت فومنی، علیرضا ؛ خسروی، محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره نهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 271 إلی 294 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای اجتماعیشهرت برندسرایت اجتماعیعملکرد فروش برندعملکرد فروش نمایندگیبیمهمشترینمایندگیشرکت بیمهنمایندگی بیمهمشتریانتعاملکاربرد رسانههای اجتماعی
-
2.
مؤلف : خسروی، محمد رضا ؛ دل افروز، نرگس ؛ شاهرودی، کامبیز ؛ رضایی یوسفی، بهنام ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 621 إلی 642 )
الکلمات المفتاحية:هویت سازمانیارزش ویژه برندمسیولیت اجتماعی شرکتمدلارزش ویژةسنجش