-
1.
مؤلف : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛ پریش، فاطمه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتارزش اقتصادیاطلاعات محصوللذتجوییتصویر اجتماعی
-
2.
مؤلف : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛ اشرفی عقدا، طاهره ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 13 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری سازمانینوآوری سازمانیخلق ارزشهمخلقی ارزشمشتری